torsdag 20 januari 2011

Post!

Idag fick jag post, inget ovanligt med det. Men det var trevlig post, från ett trevligt ställe jag "råkade" hitta på nätet, Tanssiva lanka! Det innehöll TYG!! :) Och imorgon ska jag hämta ett paket! Gissa vad det finns i det, ännu mera TYG!! :))
Kan det bli bättre.. :)
Idag har jag fått klart ett tömma-skåpet-på-gamla-tyger projekt. En collegegrej som så vackert hette klänningshoodie. Skulle väl vara typ lång huppari på finlandssvenska. Det blev en väldigt grå sak, men eftersom rosa-prinsess tiden är förbi för min 7-åring så passade tyget perfekt för henne. Har inga bilder på den än, för dottern blev så förtjust så hon sover nästan med den nu, och den skulle på till skolan imorgon, så få se om jag hinner ta nån bild innan den är smutsig! ;)
Ska försöka samla de senaste projekten på bild imorgon om jag hinner.

Inga kommentarer: