onsdag 26 januari 2011

Mycket på gång.

Har rensat och sorterat i mitt tygskåp. Så nu är det ordning och reda igen. Mönstrade och enfärgade i olika högar och röda/rosa på en hylla och blå/gröna på en annan. Kan ju inte skriva flick/pojk-färger för 2 av mina flickor villa ha svart och blått. Och killen i huset har en del rött oxå!
Nu har jag oxå ritat en massa mönster och klippt en del tyg. Tunikor, klänningar och byxor är på gång. Bilder kommer sen när allt e klart. Borde skaffa dragkedjor först. Nu ska jag återgå till arbetet så länge sonen sover.

2 kommentarer:

LiNA och LiAN sa...

Va du e duktig :) Du får gärna komma å göra nån ordning och reda i mina tyger också .. borde kanske skaffa en ordentlig förvaringsplats åt dom först :D
Vi sko kona ta en "syträff" nån gång , byta ideer & mönster :)

sysslar och pysslar sa...

Det sku va kul, det är alltid bra att få nya ideér. Tänkte faktist på en dag, att man kanske kunde beställa tyger tillsammans och dela på frakten... Kan ju höras närmare på FB- inkorgen.