måndag 30 maj 2011

Nu kan sommaren komma!

Idag har det varit maratonsömnad av somriga kläder. Linnen, capribyxor, t-shirts och en klänning har blivit klara idag. Allt har gått som på räls, symaskinen har gjort mig till viljes till 100 % och barnen oxå, de har varit ovanligt samspelta och snälla! ;)

Övre raden från vänster:
Svart/grå-randigt linne med turkos mudd. Storlek 110.
Blå/svart-randigt linne med blå mudd. Storlek 110.
Klänning med strandmotiv, turkosa muddar. Storlek 110.
Rosa/turkos-blommigt linne med turkos mudd. Storlek 110.
Vit/rosa-blommigt linne med rosa mudd. Storlek 110.

Nedre raden från vänster.
Blåa capribyxor med detaljer i svart/blå-randigt trikåtyg. Storlek 110
Vitt linne med svampmotiv och turkosa mudd. Storlek 86.
Vit T-shirt med svampmotiv och turkosa muddar och ärmar. Storlek 86.
Blåa capribyxor med detaljer i rosa/turkost blommigt tyg. Storlek 110.

 T-shirten och linnet till min son, tyget är vad jag fick i hemlisbytet jag var med i.
Klänningen passar perfekt till min 4-åriga busunge. Vädret tillåter dock inte klänning ännu.

Här nedan följer några bilder på mina busiga barn i sina nya kläder.




Glad sommar!

Inga kommentarer: